måndag 9 januari 2012

Visualiseringsmål

Vilket är mitt visualiserade mål?
När jag visualiserar det, hur ser det ut då? 

Jo att komma i några av mina jeans jag kunde ha för något år sedan. Liksom Odd Molly blusen med för trånga ärmar.

Jag ser min hys lyster. Mitt glada ansikte med lite insjunkna kinder - ja de får bli lite rynkigare som ett resultat av att jag blivit mindre.

När jag ligger på sidan sticker min höft upp och det ät skönt att bli smekt av min man där. Känna att han känner höftbenet. Även om han inte vill få en ben-get :)

Min gamnacke blir mindre.

Jag pringer min första mil i slutet på våren.

Jag lägger mig varje kväll med gott samvete. Eftersom.

JAG GÖR BRA VAL VARJE DAG. BÅDE MOTION OCH MAT. JAG KRAMAR MIG SJÄLV OCH ÄR INTE DEN HÅRDASTE DOMAREN, utan jag ser mina framgångar i rätt ljus. Med rätt fokus. Inställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar