söndag 8 januari 2012

Mina mål med Rivstart 2012!

Mitt motionsmål:

Träna på Puls o Träning 5 dagar i veckan - minst 45 minuter kondition - de första tre veckorna. Därefter bygga oå med styrkeövningar

Den första veckan är klar och genomförd enl plan. Dock inte alltid 45 min men iaf 5 tillfällen under vecka 52 = min första träningsvecka

Alltså 40 träningar på 8 veckor. --> 35 kvar :) 

Utmaningen: planera för träning och inte fastna i soffan

------

Matmål: hålla mig till Lchf /gi. Skära mer på baconportionen till frukost :) dricka två liter vatten om dagen. Utesluta rött kött i stora delar av veckan 

Utmaningen: stå emot "unna" och det oplanerade med ett "låt gå" --> istället vara strikt och rättvis mot mig själv

-----

Hälsomål

Börja dagen med meditation med tönt ljus på matta framför vår fantastiska utsikt över sjön. Gå upp 15 min innan ord  väcktid.

Gå på yoga en gång i veckan

Ligga på spikmattan vare kväll när jag ändå lägger mig på soffan

Utmaningen : kom ihåg, prioritera

-----

Vktmål: 10 kg på 8 veckor

Utmaningen : orka ta mig vidare efter de första 4-5 kg! 

-----

Visuellt mål : få på mig mina för små jeans igen. 

Amen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar